TarantoPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiriHuraikan secara ringkas kegagalan dan

  • masa pelepasan:2024-04-14 18:15:25
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:354
  • Penerangan pantas:

    Taranto,TarantoPlatform angkat hidraulik bergerak garpu gunting,Sila rujuk ke manual arahan untuk menyimpan dan menyimpan lif un

Kandungan artikel
TarantoPlatform angkat hidraulik bergerak garpu gunting,

Sila rujuk ke manual arahan untuk menyimpan dan menyimpan lif untuk semak momentum rem

Semak status perlahan gelang dinding, mereka patut disemak dan ketat

TarantoSistem anti jatuh dalam platform penunggang kereta api panduan adalah sistem yang penting dan bolt dan simpan cincin antara lif kargo yang mengangkat dan jambatan. Jika mereka terlepas atau dipindahkan, yang tidak hanya berkaitan dengan keselamatan peribadi, tetapi juga dengan keselamatan peribadi dan properti orang sekeliling. Oleh itu, kita mesti periksa sistem anti jatuh dengan baik, yang sangat penting. Oleh itu, kita mesti memasang peranti keselamatan anti jatuh untuk memastikan keselamatan kita.

Apabila menyiapkan peralatan,TarantoPrice of Mobile Scissor Fork Lifting Platform,TarantoPlatform penangkapan automatik aliran aluminum, peralatan kayu, bambu dan logam yang digunakan mesti tetap, dan penggunaan bahan-bahan yang boleh hancur dan mudah rosak adalah melarang.

VallenarLif platform angkat patut mengikut peraturan untuk membawa kerja, jika tidak ia boleh menyebabkan kerosakan kepada orang atau objek.

Menggunakan jadual analisis korelasi antara fenomena ralat dan penyebab untuk mencari ralat hidraulik, berdasarkan latihan kerja, ringkasan jadual korelasi antara fenomena ralat dan penyebab (atau disediakan oleh pembuat), yang boleh digunakan untuk mencari dan mengendalikan ralat hidraulik umum.

Banyak kali, selepas memasang lif kargo hidraulik di kilang, lantai, pelabuhan, dan tempat lain, mungkin ada beberapa tindak balas dan masalah pada tahap awal. Di bawah, editor Yakali mengungkapkan beberapa masalah umum dengan lif kargo hidraulik dan menyediakan beberapa pernyataan bagaimana untuk menyelesaikan dan mencegah masalah ini.


TarantoPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiriHuraikan secara ringkas kegagalan dan penyelesaian harian



Apabila melepaskan penutup tangki minyak hidraulik, penutup penapis, lubang pemeriksaan, paip minyak hidraulik dan sebahagian lain, perlu mengelakkan debu semasa laluan minyak sistem. Bahagian terpasang mesti dibersihkan dengan teliti sebelum dibuka. Apabila memasang topi penuhi tangki minyak hidraulik, pertama-tama buang tanah di sekeliling topi tangki. Selepas melepaskan topi tangki, buang apa-apa sampah yang tersisa dari kawasan kongsi (jangan cuci dengan air untuk mencegah air menyerap ke dalam tangki). Hanya selepas mengesahkan kebersihan, topi tangki boleh dibuka. Apabila menggunakan bahan-bahan dan palu, bahan-bahan yang tidak menghapuskan ketidaksihiran serat dan palu khusus dengan karet yang terpasang pada permukaan patut dipilih. Komponen hidraulik dan selang hidraulik patut dibersihkan dengan hati-hati, kering dengan udara tekanan tinggi, dan kemudian dikumpulkan. Choose a well packaged filter element (the inner packaging is damaged, although the filter element is intact, it may also be unclean). Apabila menukar minyak, bersihkan penapis pada masa yang sama. Sebelum memasang unsur penapis, bersihkan tanah bawah dengan hati-hati di dalam kotak penapis dengan bahan.

Kaedah kedua ialah kaedah lapisan perlindungan, yang menutupi permukaan logam platform mengangkat selai aluminum dengan lapisan perlindungan untuk mengisolasi produk logam dari media yang berkeliaran dan mencegah kerosakan. Laksanakan minyak enjin, jeli minyak, cat, atau meliputi permukaan bahagian besi dengan bahan-bahan non-metalik yang melawan kerosakan seperti enamel dan plastik; Dengan elektroplating, plating panas, menyemprot, lapisan logam yang tidak mudah terkorod dikelilingi di permukaan besi.

Elevators are strictly tested before leaving the factory. If the pressure regulating valve is adjusted arbitrarily by the manufacturer, it may cause the system to operate abnormally. Therefore, non professional personnel are not allowed to adjust the pressure regulating valve arbitrarily.

PengurusanBengkel kerja platform angkat turun secara tidak bersamaan: muatan terlebih banyak, dikeluarkan dengan menyesuaikan pusat graviti. Tambah gas ke litar minyak, dan hapuskan kemungkinan menambah minyak hidraulik yang cukup. Jika minyak itu kotor gantikan minyak hidraulik untuk membuangnya.

Periksa peralatan penguncian keselamatan pintu terpotong pertama kandang gantung

Semak dan perbaiki sirkuit elektrik dan komponen switch panel kawalan. Jika ada penuaan dalam sirkuit, gantikannya


TarantoPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiriHuraikan secara ringkas kegagalan dan penyelesaian harian



Lif platform angkat patut mengikut peraturan untuk membawa kerja, jika tidak ia boleh menyebabkan kerosakan kepada orang atau objek.

Item inspeksiSemak keadaan pakaian penion dan rak, sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khusus

Kaedah pemasangan: Tiada pemasangan lubang dasar (langsung ditetapkan pada tanah aras beton C, dengan tebal beton tidak kurang dari mm)

[UNK][UNK]?? Unit pengawasan akan memenuhi tanggungjawab keselamatannya secara efektif, dan jika mana-mana kemalangan keselamatan produksi berpotensi ditemui, ia akan memerlukan unit pemasangan dan unit pengguna untuk memperbaiki dalam tempoh yang ditentukan. Jika unit pemasangan dan unit pengguna menolak memperbaiki, mereka akan segera melaporkan kepada unit pembinaan

TarantoPertahanan minggu: Menurut arahan operasi, pastikan lif diperiksa dan lembut setiap hari

Minyak pembersihan untuk sistem hidraulik mesti menggunakan minyak hidraulik yang sama dengan sistem yang digunakan dengan suhu minyak antara dan [UNK]. Guna kadar aliran besar untuk membuang kotoran dari sistem sebanyak mungkin. Sistem hidraulik perlu dibersihkan berulang kali tiga kali atau lebih Setelah setiap pembersihan, mengeluarkan sistem sepenuhnya sementara minyak panas.

Menyesuaikan unit kuasa.


TarantoMaklumat produk lain
  • Rimba AonaiBeli jambatan boarding hidraulikMeningkatkan bekalan peralatan yang berkesan

    Rimba AonaiBeli jambatan boarding hidraulikMeningkatkan bekalan peralatan yang berkesan

  • KaiserslauternJembatan naik hidraulik bergerakApakah ciri-ciri pengeluaran

    KaiserslauternJembatan naik hidraulik bergerakApakah ciri-ciri pengeluaran

  • KaiserslauternPlatform angkat gerak garpu guntingCara mengurangkan kegagalan

    KaiserslauternPlatform angkat gerak garpu guntingCara mengurangkan kegagalan

  • KaiserslauternLif kecil rumah tangga suaiSudahkah anda menguasai kaedah penggunaan

    KaiserslauternLif kecil rumah tangga suaiSudahkah anda menguasai kaedah penggunaan

  • KhomeynPengubah kuasa 2000 KVAKeadaan perniagaan

    KhomeynPengubah kuasa 2000 KVAKeadaan perniagaan

  • PforzheimPlatform penangkapan hidraulik dalamanPrinsip tetap

    PforzheimPlatform penangkapan hidraulik dalamanPrinsip tetap

  • PforzheimBridge Mobile Provincial BoardingStruktur pasaran

    PforzheimBridge Mobile Provincial BoardingStruktur pasaran

  • AnchorageJembatan naik hidraulik bergerakApakah faktor yang mempengaruhi pemilihan kategori

    AnchorageJembatan naik hidraulik bergerakApakah faktor yang mempengaruhi pemilihan kategori

  • segera:Peringatan: Maklumat TarantoPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiriHuraikan secara ringkas kegagalan dan memberi anda TarantoPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiriHuraikan secara ringkas kegagalan dan oleh syarikat kami, perkhidmatan TarantoPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiriHuraikan secara ringkas kegagalan dan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TarantoPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiriHuraikan secara ringkas kegagalan dan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TarantoPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiriHuraikan secara ringkas kegagalan dan. TarantoPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiriHuraikan secara ringkas kegagalan dan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TarantoPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiriHuraikan secara ringkas kegagalan dan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!