TarantoPlatform mengangkat jenis lengan berjalan sendiriKeperluan untuk bahan kajian

  • masa pelepasan:2023-08-27 16:14:51
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:206
  • Penerangan pantas:

    Taranto,Penjagaan kuartal: Periksa item yang diperiksa setiap bulanPeribadi semak sama ada operasi setiap mekanisme normal dan s

Kandungan artikel

Penjagaan kuartal: Periksa item yang diperiksa setiap bulan

Peribadi semak sama ada operasi setiap mekanisme normal dan sama ada terdapat suara. Jika ada kesalahan ditemui, ia mesti dibuang dengan segera.

TarantoBerat platform angkat juga perlu diharapkan dan tidak ditentukan secara buta. Jika berat barang yang dibawa oleh platform angkat kereta api Dongguan adalah lebih besar daripada kapasitas muatan bernilai lif, ia mudah untuk mengurangkan prestasi muatan lif.

Banyak kali, selepas memasang lif kargo hidraulik di kilang, lantai, pelabuhan, dan tempat lain, mungkin ada beberapa tindak balas dan masalah pada tahap awal. Di bawah, editor Yakali mengungkapkan beberapa masalah umum dengan lif kargo hidraulik dan menyediakan beberapa pernyataan bagaimana untuk menyelesaikan dan mencegah masalah ini.

BukaKomponen kotak gerak lengkap dan selamat, aras minyak normal, dan tiada kerosakan atau kemudahan.

Apabila melepaskan berlaku, komponen yang baru diproses dan terkumpul mempunyai penyimpangan dalam bentuk geometri dan dimensi pemasangan. Pada tahap awal penggunaan, disebabkan muatan bertukar seperti kesan dan getaran, serta faktor seperti panas dan deformasi, ia mudah menyebabkan komponen yang telah dipasang sebelumnya melepaskan.

Bagaimana untuk mempertahankan dan mempertahankan tahap angkat? Apabila menggunakannya dalam kehidupan sehari-hari, perhatian perlu diberikan kepada pemeliharaan untuk memperpanjang jangka hidup. Di bawah, Mesin Hydraulik Jinan Dasheng akan memperkenalkan beberapa titik pemeliharaan dan perhatian untuk semua orang: brek setiap mekanisme patut diperiksa secara peribadi dan disesuaikan untuk kebebasan antara pads brek dan roda untuk memastikan fleksibiliti dan kepercayaan. Di permukaan kencing seharusnya tidak ada tanah di hadapan, dan mana-mana tanah mesti dicuci dengan bensin atau lebih tipis. Perhatikan untuk memeriksa setiap tali kawat besi untuk kawat patah dan tali longgar. Jika ia melebihi peraturan yang berkaitan, ia mesti diganti segera. Pembuat lif profesional mempunyai julat penuh produk,TarantoGunting berjalan sendiri jenis platform angkat ketinggian tinggi, yang terkenal dalam negara dan antarabangsa peralatan kita mempunyai kehidupan layanan panjang! Pemimpin industri dalam produk wayar produk, selamat datang untuk bertanya


TarantoPlatform mengangkat jenis lengan berjalan sendiriKeperluan untuk bahan kajian



Orang-orang yang bukan operator atau orang-orang yang tidak menghapuskan halangan tidak dibenarkan memanjat kerangka, lengan berat, tali,TarantoPenangkapan platform bergerak sendiri, dan menyertai benda yang mengangkat ke atas dan ke bawah.

Platform penangkapan hidraulik patut menghindari menghadapi situasi istimewa pemadaman kuasa semasa penggunaan. Jika anda menghadapi situasi tiba- tiba semasa pembinaan, jangan bimbang. Jabatan teknologi mekanik akan memberitahu anda solusi: ada dua kacang spiral pada sambungan antara motor dan kotak mel (seperti yang dipaparkan di bawah)

Pertahanan minggu: Menurut arahan operasi, pastikan lif diperiksa dan lembut setiap hari

Trend pasarAtas dipasang dengan perjalanan keselamatan dan sempadan atas perjalanan. Jika perjalanan sempadan setiap tingkat gagal dan kehilangan kawalan apabila lif kargo naik, lif Nanchang perlu bergantung pada sempadan atas perjalanan untuk menghalang semasa dan menghentikan naik. Jika perjalanan keselamatan sering terbuka dan menutup kenalan, bersihkan penapis dan gantikannya dengan unsur penapis baru sebelum menambah minyak baru. Apa reaksi tidak baik yang boleh berlaku semasa penggunaan awal lif kargo hidraulik?

Jabatan PengurusanSila rujuk ke manual arahan untuk menyimpan dan menyimpan lif untuk semak momentum rem

Bagaimana untuk memilih platform angkat& mdash;& mdash; Dalam proses pembuatan produk pembuatan mesin,TarantoPlatform penangkapan kargo jenis kereta api, selepas bertahun-tahun penyelidikan dan pengeksplorasi, kami telah menguasai teknologi utama pembuatan produk dan membuat keputusan yang efektif mengenai kesalahan penggunaan produk. sebagai hasilnya, kekurangan ini telah secara efektif dihindari dalam proses pembuatan produk menyediakan sokongan kuat untuk pembangunan produk baru.

Peraturan mengenai Pengurusan Penggunaan Lift Perkara Meningkatkan: Benarkan Gerakan Sedikit dan Piawai Peningkatan

TarantoSemak keadaan pakaian penion dan rak, sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khusus

Apabila melakukan operasi ketinggian tinggi, bahan yang digunakan mesti ditempatkan dengan selamat. The tools used must be placed in the tool bag with your hands to prevent falling and injuring people.

Bersihkan dan periksa kumpulan bingkai roda mahkota, betulkan atau gantikan dengan bahagian baru


TarantoMaklumat produk lain
  • Saint-DenisTanda paksi naikMenyedari transformasi struktur produk

    Saint-DenisTanda paksi naikMenyedari transformasi struktur produk

  • NewarkJembatan boarding platformHuraikan secara ringkas beberapa langkah berjaga-jaga untuk digunaka

    NewarkJembatan boarding platformHuraikan secara ringkas beberapa langkah berjaga-jaga untuk digunaka

  • NewarkPembuat bimbit jambatan naik hidraulikMelindungi keadaan perlindungan

    NewarkPembuat bimbit jambatan naik hidraulikMelindungi keadaan perlindungan

  • NewarkFully automatic hydraulic tipping machine hopperCara memilih medium

    NewarkFully automatic hydraulic tipping machine hopperCara memilih medium

  • FasaPengubah kotak 500Apakah pengelasan dan prestasi

    FasaPengubah kotak 500Apakah pengelasan dan prestasi

  • Mulheim an der RuhrPlatform lifting/lifting hidraulik bergerakKepelbagaian jenis dan banyak ciri

    Mulheim an der RuhrPlatform lifting/lifting hidraulik bergerakKepelbagaian jenis dan banyak ciri

  • Mulheim an der RuhrTekanan hidraulik bergerak paksi naikPrinsip pemanasan suhu

    Mulheim an der RuhrTekanan hidraulik bergerak paksi naikPrinsip pemanasan suhu

  • AlessandriaJembatan boarding platform pemuatan bekasApakah bahan mentah dan kegunaannya

    AlessandriaJembatan boarding platform pemuatan bekasApakah bahan mentah dan kegunaannya

  • segera:Peringatan: Maklumat TarantoPlatform mengangkat jenis lengan berjalan sendiriKeperluan untuk bahan kajian memberi anda TarantoPlatform mengangkat jenis lengan berjalan sendiriKeperluan untuk bahan kajian oleh syarikat kami, perkhidmatan TarantoPlatform mengangkat jenis lengan berjalan sendiriKeperluan untuk bahan kajian dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TarantoPlatform mengangkat jenis lengan berjalan sendiriKeperluan untuk bahan kajian, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TarantoPlatform mengangkat jenis lengan berjalan sendiriKeperluan untuk bahan kajian. TarantoPlatform mengangkat jenis lengan berjalan sendiriKeperluan untuk bahan kajian di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TarantoPlatform mengangkat jenis lengan berjalan sendiriKeperluan untuk bahan kajian, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!