TarantoPenukar jenis kering 10 / 0.4kVDi mana kelebihan dalam

  • masa pelepasan:2024-04-09 17:28:53
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:169
  • Penerangan pantas:

    Taranto,Penghakiman cacat pengubah kuasaBahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak ke

Kandungan artikel

Penghakiman cacat pengubah kuasa

Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

TarantoPeringatan suhu berlebihan dan perjalanan: mengumpulkan isyarat data suhu angin atau inti besi mengikut resistor pengukuran suhu sistem termistir PTC yang terpisah dalam angin tegangan bawah. Apabila suhu pembuluh pengubah naik lagi, jika ia mencapai [UNK], perisian sistem mengeluarkan sistem penggera suhu berlebihan; Jika suhu meningkat ke [UNK] lagi dan pengubah tidak lagi boleh beroperasi, isyarat data perjalanan suhu berlebihan mesti dipindahkan ke sirkuit penyelenggaran sekunder, dan pengubah mesti tergesa-gesa dengan cepat.

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

HegangPenukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, ia patut diizolasi sebelum digunakan,TarantoTransformer Daquan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl,TarantoSubstesen pengubah jenis kotak prefabrikasi, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.


TarantoPenukar jenis kering 10 / 0.4kVDi mana kelebihan dalam



Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

The step-up dry-type transformer refers to the instantaneous operation of voltage. At this stage, there are few manufacturers of dry-type transformer that can reasonably guarantee the instantaneous step-up in China. The step-up dry-type transformer has strong step-up capacity and good practical effect. Perbezaan bergantung pada penyunting kuasa pengubah tanpa pengatur kegembiraan tidak mempunyai kemampuan untuk mengubah perlengkapan dengan muatan. Kerana penyunting kuasa tap jenis ini boleh mematikan keseluruhan proses dalam masa singkat semasa keseluruhan proses perubahan perlengkapan mematikan semasa muatan akan menyebabkan pembakaran lengkung diantara penyunting sirkuit, kuasa tap menyala dan dimatikan atau ralat sirkuit pendek, jadi penyunting jenis kering akan dimatikan semasa pengaturan. Oleh itu, ia biasanya digunakan sebagai pengubah jenis kering yang tidak terlalu ketat dalam peraturan tekanan dan tidak perlu disesuaikan sering.

Garis sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.

penjualSyarikat pengubah minyak terjun

Apa peranan penting pengubah kuasa

Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.


TarantoPenukar jenis kering 10 / 0.4kVDi mana kelebihan dalam



Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

Menghormati pelangganSumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

. pemeriksaan sampel minyak & mdash& mdash; Parameter prestasi seperti resistensi pemampatan dan sisa akan dilakukan setiap tiga tahun. Terlalu muatan jangka panjang atau terlalu muatan pengubah boleh mengurangi masa siklus.

Kebocoran minyak di flange looper

TarantoSyarikat pengubah jenis kering

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.

TarantoMaklumat produk lain
  • MateraTruck boarding bridgeCara mengurangkan keparahan kemalangan

    MateraTruck boarding bridgeCara mengurangkan keparahan kemalangan

  • KisvardaJembatan naik bergerak hidraulikBagaimana untuk memberitahu

    KisvardaJembatan naik bergerak hidraulikBagaimana untuk memberitahu

  • KisvardaPlatform angkat bergerak sendiriCara menyesuaikan gelas ke keadaan yang lebih baik

    KisvardaPlatform angkat bergerak sendiriCara menyesuaikan gelas ke keadaan yang lebih baik

  • KisvardaHydraulic fully automatic plate rolling machinePengetahuan ensiklopedia

    KisvardaHydraulic fully automatic plate rolling machinePengetahuan ensiklopedia

  • QorvehPengubah kotak lamaKetidaktentuan industri

    QorvehPengubah kotak lamaKetidaktentuan industri

  • CaenPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikDapat mengurangkan kedutan dengan mengawal proses pe

    CaenPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikDapat mengurangkan kedutan dengan mengawal proses pe

  • CaenVehicle boarding bridgeHarga yang tinggi boleh membuka saluran spiral ke bawah

    CaenVehicle boarding bridgeHarga yang tinggi boleh membuka saluran spiral ke bawah

  • RolandoJembatan naik bimbit ForkliftProfesionalisme apa yang hendak digunakan

    RolandoJembatan naik bimbit ForkliftProfesionalisme apa yang hendak digunakan

  • segera:Peringatan: Maklumat TarantoPenukar jenis kering 10 / 0.4kVDi mana kelebihan dalam memberi anda TarantoPenukar jenis kering 10 / 0.4kVDi mana kelebihan dalam oleh syarikat kami, perkhidmatan TarantoPenukar jenis kering 10 / 0.4kVDi mana kelebihan dalam dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TarantoPenukar jenis kering 10 / 0.4kVDi mana kelebihan dalam, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TarantoPenukar jenis kering 10 / 0.4kVDi mana kelebihan dalam. TarantoPenukar jenis kering 10 / 0.4kVDi mana kelebihan dalam di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TarantoPenukar jenis kering 10 / 0.4kVDi mana kelebihan dalam, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!